dinsdag 8 september 2015

LOVE...bruiloft
 Een tijd terug heb ik jullie hier de pre-wedding shoot laten zien van deze tortelduifjes. Een aantal weken later stapten ze in het huwelijks bootje. Bij de bruiloft mocht ik ook zijn met als resultaat een mooie herinnering voor mij en natuurlijk voor het bruidspaar. Als ik kijk naar de foto's, die ik nu met jullie deel, denk ik: 'Ik mis nog zoveel foto's!'. Het was echt moeilijk om een selectie te maken, maar het bruidspaar heeft ook nog recht op 'eigen' foto's. ;) Dus...bij deze; geef ik jullie het startsein om te scrollen! :) Geniet van een bijzondere bruiloft met Italiaanse en Braziliaanse invloeden met een flinke scheut liefde. Xx Devereaux ps: Natuurlijk wil ik het bruidspaar nog super bedanken voor deze kans en mooie dag. Het was geweldig om jullie van zo dicht bij mee te maken. Jullie hebben niet alleen elkaars hart gewonnen, maar ook de mijne :). Xx Devereaux













Geen opmerkingen:

Een reactie posten